هواداران استاد ایرج رحمانپور

سلطان آواز محلی ایران، موسیقی لکی و لری خرم آبادی

هواداران استاد ایرج رحمانپور

سلطان آواز محلی ایران، موسیقی لکی و لری خرم آبادی

تصاویر کنسرت گروه زاگرس

 

تصاویر کنسرت گروه زاگرس (استاد ایرج رحمانپور ) مهرماه ۸۷ - خرم آباد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : سایت لور

 

نظرات 8 + ارسال نظر
پیمان موسوی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ق.ظ http://WWW.PAIIZ.PARSIBLOG.COM

سلام دوست بسیار عزیز من
میخواستم خدمتتان عرض کنم که استاد رحمانپور تنها متعلق به کوهدشت یا لرستان ...نیست بلکه او نازنینی متعلق به همهء ایران است که صدای غرور ملت ایران صدای اساطیر آسمانی صدای آسمانی باستانی ایران و صدای دلهای غمگین و سربلند انسان امروز است.
وب شما را تازه زیارت کردم. از این به بعد همواره میبینمت. لینکت میکنم بااجازه ...و با افتخار ...
من خودم بچه خرم آبادم و اینجا خیلی از دوستان غیر لرستانی من عاشق رحمانپور هستند ... موفق باشی ...

کوهدشت نت یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://laknet.blogfa.com/

با سلام بنر وبلاگ شما در کوهدشت نت طراحی گردید
ملاحظه بفرمائید

eli یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.lorestaan.blogfa.com

سلام هم ایل
از اینکه در اشاعه فرهنگ به تاراج رفته مان میکوشید بسیار خرسندم
وبلاگ زیبائی دارید اگر رابطه ای هرچند اندک با موسیقی لری دارید به شما پیشنهاد میکنم سری به وبلاگ بنده بزنید
پیروز و موفق باشید

امیدفلاح دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://rahnemaeedelfan.blogfa.com

با سلام وادب واحترام
با مشاهده مطالب وبلاگتان بسیار خوشحال شدم از اینکه مصمم هستید موسقی فراموش شده لرستان را زنده کنید بسیار خوب و در خور ستایش است .کاش در مورد بومی نمودن آداب وسنن لرستان ونحوه پوشش این دیار کهن و با هویت ولی گمنام نیز تلاش کنید /.
ایام به کام ،کامتان بر دوام باد

یه هنر دوست چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

حیف استاد rahmanpoorبا گروه جدید سیمره کوهدشت همکاری نمی کند یا بگوییم سر بزند وببیند توانایی هنر مندان جوان کوهدشتی(آره...ایرج فقط خرمآبادی...)حیف است؟؟/؟

ملک مسعودی یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

راستی ایرج رحمانبور قبلا با گروه کوهدشت بود الآن نیستند جریان چیه؟الان کوهدشت گروه قویی داره من توی جشنواره بروجن دیدم از گروه خرم آباد قویی ترند انشاالله همیشه سالم و موفق باشند

شنی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام بر استاد بزرگ و تک صدا و حنجره زخمی و زیبای لرستان ایرج رحمانبور.
خیلی دوستون دارم شما و یگانه گروه زاگرس.

نادر دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

ZENDEGIE MAN VABASTE BE HANJARE OSTAD RAHMANPOOR AST ! NADER AZ GOLDASHTE GHARBIE KHORAM ABAD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد