هواداران استاد ایرج رحمانپور

سلطان آواز محلی ایران، موسیقی لکی و لری خرم آبادی

هواداران استاد ایرج رحمانپور

سلطان آواز محلی ایران، موسیقی لکی و لری خرم آبادی

آلبوم "بهار باد" از استاد ایرج رحمانپور

آلبوم: بهار باد
خواننده : ایرج رحمانپور ، علی اکبر شکارچی
زمان : ٦٠ دقیقه
تاریخ نشر : ١٣٨٢
نوازندگان:
ویلن و ویلن آلتو و عود : ارسلان کامکار
ویلن : رضا عالمی ، همایون رحیمیان
ویلنسل : کریم باقری
تار و سه تار : شهریار فریوسفی
سنتور : اردوان کامکار
نی : شهاب فیاض
تنبک و دهل : بیژن کامکار
سرنا : سید جلال محمدی
کمانچه : علی اکبر شکارچی


برای شنیدن آهنگ های این آلبوم به آدرس زیر مراجعه نمایید.
http://www.iranmelody.com/clip/ff208.ram

برای خریدن کاست این آلبوم به آدرس زیر مراجعه نمایید.

http://isfahan.pardakht.com/isfahan/ShoppingCart/shoppingcart.cfm?ID=iranmelody&ref=www%2Epardakht%2Ecom&ProdID=T_ff208

نظرات 6 + ارسال نظر
امین آزادبخت سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.koohdasht.tk

سلام ابوذر جان از ایجاد همچین وب سایتی که خودم در گیر ودار ایجاد همچین وب سایتی برای استاد بودم که متوجه شدم که شما این کار رو انجام دادین از شما واقعا تشکر می کنم
راستی با من یک تماس بگیر ۰۹۱۶۹۶۱۲۲۳۵

www.koohdasht.tk

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

آقای آزادبخت از شما نهایت تشکر را داریم
استاد برای همه ی ایران و جهان است
با این کار شما الان صدای ایشان در مشهد هم طنین انداز شد

یاسر عزیزپور سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

من از اینکه می شنوم استاد تو سایر استانا داره طرفدار پیدا می کنه خیلی خوشحال شدم اخه ایران باید با موسیقی لرستان اشنا بشه .بعدش چرا وقتی می خوام دانلود کنم فیلتر میشه؟

مانی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

با سلام دوست عزیز نخست از زحماتی که برای موسقی لرستان و اسطوره صدا وموسیقی استاد رحمان پور متحمل شدی سپاسگزارم. در ضمن دنبال آهنگی از استاد هستم اگه برا تون مقدوره ایمیل کنید برام .(دختر تو سی چی رنگت پررسه مر بوئت مره جومت درسه )


کوچک شما م ی از اندیمشک
ایمیل maniazad@yahoo.com

فوزه کریمی دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.koohdashttk

سلام جناب آقای رحمانپور عزیز حنجره زخمی زاکرس فوزیه هستم خواهر محمود می دونم خیلی وقت ندارید ولی همهشه در ذهنم هست شما را همراه با خانواده خوبتان دعوت کنم ولی احساس می کنم مزاحمتان می شوم صدای جادویی شما را دوست دارم بخصوص از نزدیک با آرزوی سلامتی و موفقیت هی پی یاپی برای شما با سپاس فراوان
فوزیه کریمی

م ش جمعه 23 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:14 ب.ظ

صدای اساطیری رحمانپور جادو میکنه. دوستدار موسیقی لرستان. از دهلران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد